ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

36

هر چی میخوام سعی کنم مثبت و شاد باشم و فکرای خوب بکنم، نمیشه... نمیذارن... با کارا و حرفاشون نمیذارن... 

چطور دلش میاد انقد منو ناراحت میکنه؟ 

اگه من یکی توی زندگیم بود که بی نهایت دوسم داشت هیچوقت اذیتش نمیکنم و نمیذاشتم دلش بگیره... از خودم نمیرنجوندمش...  ناراحتش نمیکردم...

چقد این روزا مردم سنگ دل و بی رحم شدن...  :( 

یعنی قشنگ مشخصه دارم خودمو تا مرز جون دادن میبرم و قصدم تموم کردن و به صفر رسوندن خودمه.... بهتر

وقتی کسی رو نمیخوام همون بهتر که چیزی ازم نمونه... وقتی دلت پیش یکی گیره نمیخوای کس دیگه ای بیاد و بمونه حتی اگه آدم واقعی زندگیت باشه

منم دیگه ترجیحم همینه. حتی اگه با همینم به جایی نرسم، حاضر نیستم کسی بیاد توی زندگیم

ولی خسته شدن خودمو کم کم دارم حس میکنم... 

خستگی ناشی از تلاش یه نفره :( 

------------------------

مرا جان آن زمان باشد/ که تو جانان من باشی... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.