ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

12

دلم یه همزبون خوب میخواد ...

یکی که بفهمه چی میگم...یکی که احساسات خوب داشته باشه..غنی و واقعی

بعضی وقتا دلم به حال خودم میسوزه...

دلم بدجوری گرفته...

همین دو ساعت پیش جاتون خالی فیلم پدر آن دیگری رو دیدم  خیلی خوب بود

همش داشتم گریه میکردم...اصن دلم به حال پسر بچه سوخت...خوشگلم بود لامصب  

در کل دلم پر بود اینم احساساتمو جریحه دار کرد...

خدا خودش به خیر بگذرونه 

خستم خیلی حالم گرفتست..بی نهایت خستم از این زندگی

زندگی که توش خبری از عشق نباشه خیلی روتینه ...عشق یه طرفه هم خوب نیس...

آخ اگه یکی مث این آدمی که توی این آهنگ عاشقه پیدا میشد ، دنیا گلستون میشد... 

خدایی هیچ خیری ندیدیم از دنیا و بازم میگیم شکر...

من یکی واقعا بریدم...این پستم خیلی داغونه ولی جایی بهتر از اینجا واسه بروز داغونیم نداشتم 

امیدوارم زندگیم خیلی زود به انتهاش برسه...حتی اگه لحظه ی آخر خدا یه خوشی گنده هم بندازه توی زندگیم،

میگم نمیخوام ما که رفتیم...والا....