ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

78

میتونم با تمام وجودم بگم سرما خوردگی بیخود ترین مریضی دنیاست... 

این که گلو بسوزه و درد بگیره این که بینی لبریز و سرریز باشه چه درس عبرتی میتونه باشه؟ 

حالا باز کلیه و قلب و کبد درد بگیرن خراب بشن از اون بابت مریض بشی میفهمی به خاطر استرس و غذاهای چرب و عدم فعالیت به این روز افتادی اما وقتی همیشه خودتو گرم میپوشونی مراقب خورد و خوراکتی نشستی یه گوشه کار به کسی نداری، این ویروس لعنتی چیه توو هوا پخشه میاد گریبانتو میگیره؟ 

اصن آدمو عصبی میکنه این بیماری مزخرف. . اه اه اه.. .

کاش زود خوب بشم.. .از زمستون بیزارم فقط اسفندش خوبه خخخخ 

زمستون مسخره ی مریضی آور .. بمیر 

######################### 

تو برای من

تعریف زندگی بودی

من برای تو

یک نردبان بلند!

گاهی ارتقاع،

پست ترین جای زمین است...

جایی که تو ایستاده ای.

 

((فهیمه صفاریه))

77

بــعد از مــرگم

بـه جـای نـــماز وحـشت

بـرایم نـــماز بـــــاران بــخوانید

مـی خواهم اولـین شـب تـــــنهایی ام را

بـا لالایــی بــــاران

بـه خـواب ابــدی روم ...

 

((محمد شیرین زاده))


 کاری به مرگ و میر و این چیزا ندارم اما خوابیدن با صدای بارون و بیدار شدن با این صدا یه چیز دیگست

یه حالی توو مایه های صدای دلنواز یاره ....آخ آخ آخ آخ

خلاصه که خیلی خوبه .خدا رو شکر که میشنویم 

صداهای قشنگ و دلپذیر رو میشنویم و درک میکنیم 

و کلا خدا رو شکر بابت هر چیزی که هست و داریم 

قدر بدونیم تک تکشون حسااااااابی

حس میکنم دی ماه داره خیلی طول میکشه... 

اوف امان از این سرما... .

فقط پاییز عشقهههههه 

76

شب یلدا هم گذشت... آذر تموم شد وپاییز رفت که خودشو واسه یه سال دیگه آماده کنه.. .خدا پشت و پناهش 

امسال شب یلدای خوبی نداشتیم. اصن از سه شنبه ی پیش تا دیروز هیچی خوب پیش نرفت. مسافرت ضروری با کلی نگرانی، موندن خونه ی خواهر واسه یه هفته.. .

من به شخصه خیلی برام سخت هست که خونه ی کسی بیشتر از دو روز بمونم .غریبه و آشنا، فامیل و خانواده هم فرقی برام نداره. کلا اذیت میشم اما خب مجبور بودیم و مجبور بودم 

اصن موندگاری مهمون بیشتر از دو روز دیگه حال نمیده. دلم میخواد بعدش دیگه به کار و بار خودم برسم به زندگی خودم برسم انقده کار دارم که باید انجام بدم اما متاسفانه اطرافیان هیچ درکی ندارن و نمیخوان قبول کنن که بقیه هم حق دارن به کارشون رسیدگی کنن و فقط خودشونو میبینن و میگن در بست در اختیار ما باش .. 

ایشالا که دیگه از این اتفاقا رخ نده و همیشه همگی سالم باشن و مسافرت اضراری پیش نیاد. 

حرفایی توی دلم هست که نمیگم. ترجیح میدم مگو بمونن همونجایی که هستن.. . 

و اما شروع زمستان و اومدن سرما .. 

الهی که سرما به قلب و روح و احساساتمون نشینه

الهی که سرما باعث گرمتر شدن زندگیمون بشه. ..

الهی که همه چیز واسمون خیلی خوب و عالی پیش بره. ...

ببینیم تا آخر اسفند این زمستان واسمون چه میکنه. . 

###########################

من چیزى

از عشق مان

به کسى نگفته ام !

آنها تو را هنگامى که

در اشک هاى چشمم

تن مى شسته اى دیده اند ...


((نزار قبانی))