ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

66

چه زود شد آخر شهریور

چه زود داره پاییز دوس داشتنی من میاد

فصل مورد علاقه ی من در تمااااااام زندگیم

پادشاه فصلاست... چیز کمی نیس 

خدا حفظش کنه برامون که تنها دلخوشیم همینه... 

روزگار شما چطور میگذره؟ 

عالی؟ 

خوب؟ 

متوسط؟ 

بد؟ 

هر چی هست بگید خدا رو شکر... 

خودش معجزه میکنه حتی به اندازه ی ثانیه ای خوش... 

الهی که معجزه کنه ...

تاسوعاست و من حرفی ندارم...

قاعدتاً فردا هم عاشوراست و باز حرفی ندارم... 

حال دلمون معنوی و پاک

دعاهامون مستجاب 

روزگارمون کم کم بر وفق مراد... 

65

خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا

روزا داره مث برق و باد میگذره اما هیچ تحول سنگینی به جز گرونی و بیچارگی توی زندگیم رخ نداده

نمیدونم کی قراره همه چیز متحول بشه اما این روزا فقط به یه خواب عمیییییق و ابدی نیاز دارم

انقد از همه چیز و همه کس خستم که دیگه جون ندارم... نا ندارم... 

تموم بشه 

فقط بریم اونور پیش کسایی که زودتر از ما هجرت کردن باشیم و باهاشون حرف بزنیم بگیم و بخندیم. اونا توو قید و بند هیچی نیستن... مشکل مادی ندارن... همه ی مشکلاتی که دارن معنویه... جسمی و مالی و مادی نیس....

خلاصه این که زندگی فعلا بر وفق مراد نمیچرخه.... 

حالا کی بشه تا به ساز دل منم برقصه.... 

ای روزگار