ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

16

دومین ماه از پاییز اومدم که بنویسم...اونم دومین روزش

واقعا خوبه که وبلاگ هست...توی اینستا نمیشه حرف زد اصن...هزار نفر میان چشم میزنن و میرن...حسودا

خیلی دلتنگ نوشتن از ته دل بودم...هی حسش نبود

خدا رو شکر که فصل من اومدش وگرنه کلافه میشدم...

اگه خدا بخواد داره زندگی خیلی زود میگذره..خدا گذاشتتش روو دور تند خخخخ

خوبه خوبه...هر از گاهی هم این وسطا یهد به کاممون میشه ولی میگذره باز...خدا رو شکر

یه مدته داریم با خانواده سریال قهوه تلخ رو نگاه میکنیم...عالیههههههههه 

تازه دارم میفهمم این سریال چی بودههههههه چی میگههههههههه بازیگراش کی بودن 

یه خرده هم لهجم مشهدی شده بابت برزد خان سپهسالار محترم 

این سریال تموم بشه میخوایم شهرزادو بذاریم ببینیم...

آی خوش بگذرههههههههه...آی قباد ببینم سرحال بشم 

یکم هوا سرد شده اینجا ولی بازم خوبههههههه دوسش دارم....

آهنگ وبلاگمم کههههه عاشقشم اصن...خواننده و آهنگ جفتشون توو قلبم جا دارن....

آخ که امیدوارم اینجا روزی دست کسی که دوسش دارم زیاااااااااد،نیوفته...

وگرنه بس که از عشق قباد و مسعود امامی گفتم توش،سرمو از تنم جدا میکنه 

خدایا رحمی! 

حرف دیگه ای نمونده....

فقط میتونم از خدا بهترین ها رو برای همه بخوام...

آبان خوبی داشته باشیم