ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

80

امان از گل نرگس و امان از احساسیت این جانب .. 

گل نرگس از اون دسته گلایی هست که ایجاد آلرژی میکنه

لطفاً یاد بگیریم وقتی خیلی یه گل رو دوس داریم و میخوایم داشته باشیمش، واز قضا گلی هست که ایجاد آلرژی میکنه حتماً از نزدیک ترین گل فروشی نزدیک خونمون بخریم که مجبور نشیم با خودمون ببریم توی مترو و اتوبوس و تاکسی. توی محل کارمون گلدون گل نرگس نذاریم حتماً عده ای حساسیت دارن و بعد از یه بار تنفس زندگیشون مختل میشه

میدونم خیلی قشنگه و هنریه اما مشکلایی از این قبیل داره 

الآن من از شنبه تا حالا درگیر تمام علائم حساسیت به گل نرگس هستم و چون توی مترو دو نفر کنار دستم گل نرگس دستشون بود من دقیقاً از یک ساعت بعدش داغون شدم. با این که جامو عوض کردم و رفتم ته مترو وایسادم ولی فایده ای نداشت چون گرده های محترم کار خودشونو انجام داده بودن. 

خوبه که گل نرگسو در صورت طولانی بودن مسیر بذاریم توو پاکت تا واقعاً بقیه اذیت نشن .. ما چه گناهی کردیم آخه !  :( :( :(

یکشنبه رفتم دکتر آمپول ضد حساسیت و قرص و شربت داد، زیاد اوکی نشدم دوباره امروزم رفتم یکم آمپول حساسیتش تاثیر داشت ولی سرفه و درد حلق و گلو کماکان هست. 

محدود شدن توی مواد خوراکی هم ازهمش بدتره. . نمیتونم شکلات و کیک بخورم، لواشک و آلوچه و بستنی هم نمیشه خورد... 

سیب زمینی سرخ کرده وساندویییییییچ وهمینطور شربتای خوشمزه ی گلاب و بهارنارنج ...چیپس و پفک و بیسکوئیت شکلاتی جدیدمم دیگه نمیتونم بخورم تا وقتی کامل خوب بشم. حالا این واقعاً عدالته؟ 

شما گل نرگس بخری کیف کنی منی که حساسیت دارم اینجوری بشم؟ 

بیایم از این به بعد واقعاً مراعات حال بقیه رو بکنیم. .. 

لطفاً 

79

من،

یک جای دنیا

خیلی خوش‌بختم

در چارچوب قاب عکس دونفره‌مان!


((نسترن وثوقی))