ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

15

دو ماه درگیر اون دو واحد درس افتاده هستم...گیر کردم واقعا.... 

توی این دو ماه هم روزای خوب داشتم هم روزای سخت اما مورد دوم بیشتر بود...کلا اتفاقایی افتاد که یکم دل و دماغ ازم گرفت 

نتونستم تابستون امسالو به خوبی حس کنم، درک کنم و لمسش کنم...  بد شد اینجوری.... 

واسه تک تک روزاش برنامه داشتم اما همش به حرص خوردن و مجله و رمان خوندن اونم با صد تا فکر گذشت.... 

توی جشن و مهمونیا حوصله ی هیچی ندارم کسلم...دیشب حنابندون دختر عموم بود... بد نبود... امروز صبحم مسموم شدم 

اینم از روزای آخر تابستون...  

دو واحد ارزش این همه به هن ریختن حال منو نداشت اما شد...تاثیر خودشو گذاشت... 

لعنت به دانشگاه شیراز و همدان... لعنتا 

اصن خدا از دل سیاه شیطون و آدم کار شکن و سنگ بنداز نگذره که آوارمون کردن توو این ایام خوش جوانی....

هی روزگار خیلی بد داری میچرخی... ما که دیگه هیچی...نگران خودتم یه موقع سرت گیج نره عزیزم! 

کاش همه ی مشکلاتمون حل بشه.کاش همه ی گره ها به دست خدا باز بشن 

کاش تا فرصت داریم روی خوش زندگی رو ببینیم 

الهی آمین 


پ.ن: چقد دلم هوس پاییز کرده.واسه همین قالبم رفته پیشواز خخخ 

منتظر یه پاییز خیلی خوبم