ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

128

هنوزم کلی دلم براش تنگ میشه

هنوزم یاد چشماش میوفتم بغض میکنم

هنوزم وقتی طنین صداش میپیچه توی گوشم دلم میخواد دنیا تموم بشه... 

نمیدونم چی باعث میشه که آدما از هم جدا بشن وقتی هیچ مشکلی ندارن. نمیدونم بعد از چند سال چی قوی تر و بزرگتر از عشق و علاقه وجود داره که باعث میشه آدما راحت برن و دیگه نیان و نخوان که بمونن و باشن؟! 

هنوزم دلم میخوادش با وجود همه چیز و با وجود هر اتفاقی و با وجود هر حرفی... 

دیشب داشتم با خودم میگفتم یعنی میشه روزی برسه که یهو با دیدن عکسش دلتنگش نشم و گریه نکنم؟! 

واقعاً چی میشه که آدما بعد از چند سال از هم میگذرن؟! 

کاش اگر قراره نمونن هیچوقت وارد زندگی هم نشن... 

کاش روزگار و زندگی تموم بشه اگر قرار باشه جداییا و تنها شدنا ادامه پیدا کنه... 

کاش هیچکس عاشق اونی نشه که قرار نیس باهاش تا ابد بمونه... 


چیزی درونم لال شده است

اما

چشمانت نهایت اعتراف من است...


((مهرناز آزادیان))

نظرات 2 + ارسال نظر
یکی شبیه خودت (: سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 02:42

"هنوزم یاد چشماش میوفتم بغض می کنم"
سلام، این جمله یکم پسرونه نیست،آخه خانوما معمولا عشقشون دیداری نیست،دنبال ویژگی های دیگه ای هستند،البته چهره کلی مهم ولی ریز بینی زیاد خوب نیست.
عشق یا بهتر بگم علاقه یه حس، یه حس قریب، یه کشش ناخداگاه، چیزی که در کنار هیچ کسی به جز اون شخص به طور کامل حسش نمیشه کرد.
خلاصه یه حسی که در اون لحظه احساس ریزش( قند خون پایین، همراه با استرس هیجانی(شادی ولی نمی دونی چجور کنترش کنی) به وجود میاد).
براتون روزای خوب آرزو می کنم، عشقی که یا راهی برای ورود بهش بیابید و یا راهی برای رسیدن بهش بسازید، این روزا کم ولی عشقی ابدی براتون آرزو می کنم
شب خوش

ممنونم

ignacio شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 00:59 https://ignacio.blogsky.com

چرا همه این روزا یه رابطه تموم کردن و حالشون مثل منو تو ه.
شایدم شکست عشقس خورده‌ها میان تو وبلاگشون مینویسن چون دیگه کسی که باهاش صحبت میکردن نیست.
نگران نباش. میدونم خیلی سخته منم حالم این روزا خوب نیست. ولی یه چیزیه که باید تجربه کرد و ازش درس بگیریم و خودمونو اصلاح کنیم.
حالمون بهتر میشه اگه خودمون هم بخوایم.

من 15 اسفند رابطم تموم شد.
باور میکنی حتی دلم نمیخواد حالم خوب بشه فقط دلم میخواد زندگیم تموم بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.