ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

97

این همه با هم بیگانه

این همه دوری و بیزاری

به کجا آیا خواهیم رسید آخر ؟

و چه خواهد آمد بر سر ما با این دلهای پراکنده ؟

بنشینیم و بیندیشیم!


((هوشنگ ابتهاج))

96

باورم نمیشه تیر تموم شده 

انقدری که هوا گرم بود و البته هنوزم هست، واقعاً فکر میکردم تا ابد تابستون موندگاره و نمیگذره 

خدا رو شکر که تموم شد... تحمل این همه گرما رو ندارم... والااااا

این هفته هر روزش به طریقی بیرون بودم.. خسته شدم سر دردر گرفتم هوای گرم خیلی اذیتم کرد اما بازم خدا رو شکر که به کارام رسیدم.... 

شروع مرداد مبارکمون باشه 


این ف ا ص ل ه

مرا مثل یک خط

وصل می کند

به أبدیت ندیدنت

این همه دور نرو

من و این نفس ها

به شماره می افتیم!


((روشنک آرامش))