ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

21

قالبمو عوض کردم ،نشستم از اول پستامو خوندم

همش ناراحت و کسل بودم بابت رابطه ای که داشتم

همش از خدا میخواستم زندگی تموم بشه ، خسته بودم و دل شکسته از این همه بی توجهی و بی اهمیتی... خسته بودم از یه طرفه رفتن

رابطه ای که عجیب شروع شد و در طولش مدام داغون و خسته بودم، به بدترین شکل هم تموم شد.... اما مشکلی نیس

حکمتی داشته.... 

الان بعد از یک سال و هشت ماه فهمیدم چیزی که اذیتت میکنه باید بذاری کنار... گرچه اون منو گذاشت اما منم میتونم فکرشو بذارم کنار.... میتونم زندگی جدیدمو شروع کنم و خوشبخت بشم... میتونم خوشحالی رو برگردونم اما نباید یادم بره... خودم و روحم واجب تر از هر آدم موقتیه... 

امیدوارم اتفاقای جدید و تازه رخ بدن.... 

پ. ن:

وقتی توی رنج و سختی قرار میگیریم، نگیم خدایا چرا من؟! همون طور که وقتی شاد و خوشحال و خوشبختیم بهش نمیگیم خدایا چرا من!