ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

131

آدم خسته میشه وقتی هی بخواد اما نشه

هی تلاش کنه اما خدا نخواد

آدم دلمرده میشه وقتی هی بخواد و نشه 

آدم دلزده میشه هی  دعا کنه و خدا اجابت نکنه

الآن من خسته هستم، دل مرده و دل زده هم هستم

شاید باور نکنین ولی انقدر هیچی نشده که دیگه دلمم نمیخواد طوری بشه.. فقط تموم بشه 

همه چیز.... 

شکرت ولی این رسمش نبود... 

این رسمش نیست

شکرت ولی هیچ کاری نکردی

یادم میمونه... فراموش نمیکنم که هیچی واسم نخواستی.... 

یادم میمونه... 

دو سه روزه قفلی زدم روی آهنگ بوی شما مسیح و آرش و همای

کلا هر چی آهنگ خوبه که میاد روی سایت و همه گوش میدن، من یک ماه عقب ترم 

علت این که قفلی زدم فقط و فقط به خاطر آرشه ولاغیر :) 

بهش علاقه مند شدم دیگه... دله دست خودم نیست.... 

خودش و صداشو پسندیدم.... 

خلاصه دمش گرم... 

از این به بعد بدونین اگر من به آهنگی علاقه مند شدم فقط به عشق خوانندشه 

سنشم به من نزدیکه... فقط حیف که ازش دورم خخخخ

خلاصه اینطوریاست.... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.