ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

34

زندگی پستی و بلندی زیادی داره 

اما خوبه که هر چی شد بگیم خدایا شکرت... 

غم و شادی با هم هست... خدا هم گفته ان مع العسر یسرا... دو بارم گفته 

یعنی هم سختی هست و هم با تاکید، آسانی بعدش... 

لذت ببریم از همین ساعت 12:17 دقیقه ی شب... 

دیگه نمیاد... نمیمونه... چه خوب چه بد چه سخت و چه تلخ و چه شیرین گذشت... 

لحظه های بعدیمون شادتر و شیرین تر

الهی آمین... 

خدایا شکرت 

-----------

از نگاهت مثل نسخه ی پزشک چیزی نمی شود خواند. 

اما چشمهایت دوای درد من است... 

33

دوستت دارم و این بهانه نیست، دلیل زندگی من است. 

++++++

چقد بده واسه کسی اهمیت نداشتن

دیده نشدن... 

درک نشدن و مورد توجه قرار نگرفتن 

چقد بده همه ی اینا رو هم از کسی ببینی که بی نهایت دوسش داری ... 

حس بد مزاحمت، حس بد اضافی بودن و هزار تا حس بد دیگه به آدم دست میده اما نمیتونی هم دل بکنی... نمیذاره بری... ولی نیستش... 

دلم گرفته 

کاش خدا توجه میکرد، اهمیت میداد... 

صبر بسه... معجزه بشه... معجزه ی همیشگی... 

دلم میخواد اتفاقی رخ بده و دلم شاااااااااد بشه... 

از ته دل بخندم و خوشحال باشم.... 

خدایا! خودت نگام کن 

32

امروز از مسافرت چند روزه ی بندرعباس برگشتیم .

خوب بود خدا رو شکر

خستم

دلم میخواد بخوابم ولی خوابم نمیاد

شایدم میاد و من دارم مقاومت میکنم... 

خلاصه این که زندگی در جریانه... به هر شکلی... ما نباید جلوی روزگار و خواسته هاش کم بیاریم و نباید بذاریم هر چی اون میخواد بشه... قدرتش از خدا خیلی خیلی کمتره و مث کنکور واسه ما ازش یه غول ساختن... 

دل میخواد برم به جنگش و شکستش بدم... 

حس میکنم دارم هذیون میگم ولی خدایی زندگی خوبهههههههه

بازم خدا رو شکر... :) 

31

شب یلدا هم تموم شد

دی شروع شد

فصل آخر سال 96 و برفای گاه و بیگاه اومد

یه سری تصمیما گرفتم و مطرح کردم 

منتظر جوابم البته فردا..  اییییششش

نمیدونم چی میشه اما بدجور خستم

بدجووووووور

اوووووففففففف

اول دی 96 مبارک....