ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

31

شب یلدا هم تموم شد

دی شروع شد

فصل آخر سال 96 و برفای گاه و بیگاه اومد

یه سری تصمیما گرفتم و مطرح کردم 

منتظر جوابم البته فردا..  اییییششش

نمیدونم چی میشه اما بدجور خستم

بدجووووووور

اوووووففففففف

اول دی 96 مبارک.... 

نظرات 10 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 15:54

ببین اون یکی وبلاگتون بهتر بود به‌جای حریم من
می‌نوشتید تحریم من خخخخ
حالا ما باید چی کار کنیم که شما لب به سخن باز کنید
هی گفتم ننویسم توی امپاس نگهش دارم ها خخخخ

مگه شما وبلاگ قبلی منو دیده بودین؟

لیلی دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 13:52

تو با تموم قلب من نیومده یکی شدی
به قصد کشتن اومدی تموم زندگی شدی

لیلی دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 10:08

دیدی بعضی موقع ها دیر میشه برای گفتن یه دوست دارم ساده

من همیشه میگم که دیر نشه. دیر بشه هم دلم نمیسوزه چون گفتم...

لیلی دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 08:37

سلام
اهنگ وبلاگتون نمی‌خواین عوض کنید
مثلاً این نامه رو لیلا فقط بخونه خخخخ بزارید

آخه این آهنگو دوسش دارم پاییزو دوس دارم خوانندشو دوس دارم. محض همین عوض نمیکنم

لیلی یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 19:13

یعنی من متکلم وحده شدم
اخه چرا
به قول شاعر
یه چیزی بگو

لیلی یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 17:51

یه چیز جالب بهت بگم
یادم یه مدت ناخود اگاه این کلمه بابایی افتاده بود تو دهنم
میخواستم بخوابم میگفتم بابایی بیدار میشدم میگفتم بابایی
در عالم فکر بودم یکدفعه میگفتم بابایی
اصلا کلمه ای بود که از ناخوداگاه من پرتاب میشد به سمت خوداگاه
خیلی عجیب بود

[ بدون نام ] یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 13:00

اول گفتم حرف خوبه
یکی گفت ادما حرف مفت زیاد میزنن
راست میگه
من با نظریات فروید و روانشناسان خیلی مشکل دارم
فقط تنها ترسم اینه سر فروید دعوامون بشه
کاشکی یه جوری بود حداقل نظراتشونو با من در میان میزاشتن
بعد با هم در موردشان فکر میکردیم و به نتیجه ای که هم من قبول دارم هم اون میرسیدیم

[ بدون نام ] یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 11:13

یادم یه بار عروسی دوستم بود یک بنده خدایی که دعوام بود
نمیدونی چی کار کنه موهاشو
من اول دبیرستان بودم
نشستم موهاشو براش شنیون کردم
همه گفتن چقد قشنگ شده
با همون موها پاتختی شم رفت
فکر کنم اگر ارایشکر میشدم خیلی موفق بودم خخخخ
عاشق اینم به موها طرح بدم
رنگهای سایه رو با هم قاطی کنم یه چیزی از توش در بیاد خخ

ایول

لیلی یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 10:33

تو می‌چرخی به دور من
کنارت شعله ور میشم
تو تکراری نمیشی و من
بهت دلبسته تر میشم

لیلی شنبه 2 دی 1396 ساعت 10:17

سلام
با مزه شده وبلاگتون

سلام
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.