ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

86

دوشنبه و سه شنبه روزای خوبی واسه شیراز نبودن... پر از ناراحتی و دل گرفتی بود 

حال دل خیلیا این روزا خوش نیست

دلم نمیخواست اولین پستمو توی سال 98 اینجوری بذارم 

چقد پارسال دعا کردم واسه 98 که عالی باشه 

امیدوارم که این اتفاقا فقط مال همین یکی دو هفته باشه و از فردا همه چیز واسه تمام مردم سرزمینم توی هر نقطه ای از این خاک هستن خوب پیش بره.. .الهی آمین 

امروز از دیدن آسمون صاف و آبی و بدون ابر خوشحال شدم و سرمو گرفتم بالا گفتم :بارون جان ببخشید که به خاطر بی خردی و نابلدی و بی کفایتی یه عده که حتی نمیشه اسمشونو مسئول گذاشت ،از توی پر برکت خواستیم زودتر تموم بشی. ..ما رو ببخش که یه روز دلمون میخواد بباری و نمیای پیشمون و کلی گله میکنیم و یه روز میای پیشمون و سراغمونو میگیری و میباری اما با این وضع و روح و روان پریشون مردم مواجه میشی... تو به دل نگیر .پیش خدا از ما شکایت نکن. بنده های خوبی نبودیم اما یه سری چیزا تقصیر ما نبود ولی بازم کوتاهی کردیم و ساکت شدیم .خودش کم از تقصیر نیس ولی بازم تو ببخش ما رو...  :( 

ماخودمون به اندازه ی کافی توی شوک هستیم ولی تو مهربونی کن توی یه وقت بهتری ،ملایم و بهاری ببار واسه دلمون. . واسه دل غم گرفته و خاک آلودمون... ببار پاک بشیم.. .

ما همه ناراحتیم این روزا 

الهی که خود خدا هوامونو داشته باشه

به حرمت خیلی چیزا خودش مراقبمون باشه 

####### 

به مرگ

گرفته ای مرا

تا به تبی راضی شوم

کاش می دانستی

به مرگ راضی ام وقتی که

تب می کنم از دوری ات !


((محسن کیوان))