ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

8

فروردین چرا تموم نمیشه؟بسه دیگههههههه هی چشم باز میکنم میبینم هنوز فروردینه ...ماه عوض نمیشه 

روزا نمیگذرن...گویا امسال قصد نداره بره جلو ..میخواد سر جاش بمونه 

منم همش خوابم میاد...هوا هم که هی بارونی میشه هی آفتاب میشه...اینم حال و روزش دست خودش نیس...

در حال حاضر فقط از یه چیز خستم...اونم درس خوندن...این لیسانس تموم بشه به امید خدا یه نفس راحت بکشم..

دیروز اصن روز خوبی نبود...همش گریه و بغض و ناراحتی و کسل بودن...وقتی نتونی حرف دلتو هم راست و پوست کنده به کسی بگی

بیشتر دلت میگیره...مخصوصا وقتی خودت از قبل جواب حرفاتم میدونی 

دیگه اصن نمیتونی حرف بزنی و سخن گفتن بیهوده ترین کار ممکن میشه

من همیشه توی دو نوع فکر کردن استادم...و ای کاش توی نوع دومی استاد نبودم...

یکی فکرای خیلی خوب و عالی و اثر بخش و یکی هم فکرای پوچ و الکی و بیخود....

فک کنم توی نوع دوم نوع یاز آسکاریس هم دخیله و باعث میشه من فکرام مسخره تر و مضحک تر به نظر برسه...

یعنی انقد به این چیزای مزخرف فکر میکنم که خودم پشیمون میشم  که این همه خودمو آزار دادم و بعدم میگم سمیه خلی به خدا 

خلاصه فروردین خیلی خسته کنندست...بشه اردیبهشت یه حالی کنیم...

هم هوا بهتر میشه اون موقع هم اگه خدا بخواد همه چیز رو به راه میشه 

دیگه کم کم سرم شلوغ میشه بابت امتحان و تحقیق ولی باز از این فروردین بهتره...اه..اصن زورم میگیره به خدا از این ماه 

هیچی توش نیس....هیچییییییییییی....

برم یکم خودمو آروم کنم... یهو ریختم بهم...


مهم نیست اکنون زندگی ام چگونه می گذرد
عاشق ان خاطراتی هستم 
که تصادفی از ذهنم عبور می کند
و باعث لبخندم میشود

7

خلی زود وارد سال 95 شدیم...واقعا به سرعت برق و باد گذشت...

من واقعا خودم نفهمیدم چجوری توپ در کردن و سال جدید شروع شد بس که ذهنم مشغول بود..

توی یه هفته ی گذشته خیلی دپ بودم ...الآنم کسلم و هیچی حالیم نیس و حال و روزمم مشخص نیس..

دلم یه مردن جانانه میخواد...مرگ...از نوع ابدییییییییییش...دلم میخواد عکس العمل خیلیا رو ببینم...

نمیدونم خدا اون لحظه اجازه ی دیدن این صحنه رو بهم میده یا نه...

تنها چیزی که الان میدونم اینه که دیگه نمیخوام زنده باشم...دیگه نه...

دلخوش کردن خودم دیگه کافیه...وقتی که واقعیت با اون چیزی که توی ذهن من هست متفاوته،دیگه کافیه

لعنت به این زندگی....

ل ع ن ت...