ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

8

فروردین چرا تموم نمیشه؟بسه دیگههههههه هی چشم باز میکنم میبینم هنوز فروردینه ...ماه عوض نمیشه 

روزا نمیگذرن...گویا امسال قصد نداره بره جلو ..میخواد سر جاش بمونه 

منم همش خوابم میاد...هوا هم که هی بارونی میشه هی آفتاب میشه...اینم حال و روزش دست خودش نیس...

در حال حاضر فقط از یه چیز خستم...اونم درس خوندن...این لیسانس تموم بشه به امید خدا یه نفس راحت بکشم..

دیروز اصن روز خوبی نبود...همش گریه و بغض و ناراحتی و کسل بودن...وقتی نتونی حرف دلتو هم راست و پوست کنده به کسی بگی

بیشتر دلت میگیره...مخصوصا وقتی خودت از قبل جواب حرفاتم میدونی 

دیگه اصن نمیتونی حرف بزنی و سخن گفتن بیهوده ترین کار ممکن میشه

من همیشه توی دو نوع فکر کردن استادم...و ای کاش توی نوع دومی استاد نبودم...

یکی فکرای خیلی خوب و عالی و اثر بخش و یکی هم فکرای پوچ و الکی و بیخود....

فک کنم توی نوع دوم نوع یاز آسکاریس هم دخیله و باعث میشه من فکرام مسخره تر و مضحک تر به نظر برسه...

یعنی انقد به این چیزای مزخرف فکر میکنم که خودم پشیمون میشم  که این همه خودمو آزار دادم و بعدم میگم سمیه خلی به خدا 

خلاصه فروردین خیلی خسته کنندست...بشه اردیبهشت یه حالی کنیم...

هم هوا بهتر میشه اون موقع هم اگه خدا بخواد همه چیز رو به راه میشه 

دیگه کم کم سرم شلوغ میشه بابت امتحان و تحقیق ولی باز از این فروردین بهتره...اه..اصن زورم میگیره به خدا از این ماه 

هیچی توش نیس....هیچییییییییییی....

برم یکم خودمو آروم کنم... یهو ریختم بهم...


مهم نیست اکنون زندگی ام چگونه می گذرد
عاشق ان خاطراتی هستم 
که تصادفی از ذهنم عبور می کند
و باعث لبخندم میشود

نظرات 3 + ارسال نظر
MANANDE MAH یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 17:03 http://manandemah.blogsky.com/

سلامممممم.
چرا؟؟ فروردین به این قشنگی :))
هم وبت قشنگه هم حرفات هم موزیکت :))
همه فصلارو دوس داشته باش دختر:)) شاد باشی

همه ی فصلا رو دوس دارم اما دلم میخواد همه چیز زودتر بره جلو

باصفاترین یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 14:38 http://basafatarin.mihanblog.com/

[لبخند][گل][لبخند]
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬ سلام ، سلام ، سلام
╬♥═╬
╬═♥╬چرا که سلام سرآغاز همه آشنایی هاست
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬ ما با مطالب دوست داشتنی منتظر حضور شما هستیم
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬ با شما هستیم تا وقتی که شما با ما باشید
╬♥═╬ تبادل لینک با همه وبلاگها رو هم می‌پذیریم
╬═♥╬
╬♥═╬هر کی به وبلاگ ما سر بزنه ما هم مرتب به وبلاگش سر می زنیم
♥´¨)
¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨)
(¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دعای حیف نون :
خدایا به خاطر تمام چیز هایی که دادی
ندادی
دادی پس گرفتی
ندادی بعدا میخوای بدی
دادی بعدا میخوای پس بگیری
ندادی میگی دادی
اصلا نمیخوای بدی
نداده بودی فکر کردی دادی
نمیدی هی میگی میدم ، شکرت !
خدایا شکرت[خنده][لبخند]
…………………………..
خدایا
مارو ببخش که در کار خیر
یا “جار” زدیم
یا “جا” زدیم[چشمک][چشمک]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
باور نمی کنم
خالق نظم دانه‌های انار
زندگی مرا بی‌نظم چیده باشد . . .[گل][لبخند][لبخند][چشمک][خداحافظ]

somaye شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 13:36

مهم نیست اکنون زندگی ام چگونه می گذرد
عاشق ان خاطراتی هستم
که تصادفی از ذهنم عبور می کند
و باعث لبخندم میشود

................................................

سلام

همه عالی ولی پینوشت خیلی عالی

آخ آخ این سمیه ها کلا تو فاز مثبت نگری اند.. همه میگن عاقا بی خیال ولی .... اصولا سمیه ها میگن کاری نیست که نشه... کلا برای خودشون آواتاراند...

حالا اردیبهشت چه خبر ....؟؟!!
هرچی این پست ها رو می خونم فقط از انتظار میگن.... چرا94 , 95 نمیشه؟؟!! عاقا چرا فروردین , اردیبهشت نمیشه....؟؟!!
همه ی روزای خدا خوبن البته اردیبهشت یک ماه خاصیه اگر خواستید مسافرت بروید حتما شیراز بروید چون فوق العاده است
اگر تو اردیبهشت کامروا شدید حتما تو وبتون بنویسید یک جشنی هم ما تدارک ببینیم البته در دنیای مجازی

ای جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.