ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

108

آهنگ دنیا از شهرام صولتی رو گوش کردم و همون موقع پاکش کردم

شاید واسه ناامید شدن از دنیای موسیقی زود باشه اما اگر همینجوری خواننده ها بی خاصیت پیش برن باید در دنیای موسیقی رو توی ایران بست. گرچه صولتی خارج از ایرانه ولی معلوم شد اونم کمتر از اینور آبیا نیس... 


 

اینجا بعضی‌ها زندگی نمی‌ کنند،

مسابقه ی دو گذاشته‌ اند.

می‌خواهند به هدفی که در افق دوردست است برسند

و درحالی که نفسشان به شماره افتاده،

می دوند و زیبایی‌های اطراف خود را نمی‌بینند.

آن وقت روزی می‌رسد که پیر و فرسوده هستند

و دیگر رسیدن و نرسیدن به هدف،

برایشان بی تفاوت است


((جین وبستر))

107

از 12 مهر تصمیم گرفتم دست از وسواس آهنگی بردارم. یعنی فقط به آهنگای چنتا خواننده ی خاص اکتفا نکنم و بقیه رو هم گوش بدم. 

معمولا وقتی میخوام آهنگی دانلود کنم قبلش متنشو توی سایتایی که متن آهنگ رو میذارن چک میکنم و اگر چیز خوبی بود بعد دانلودش میکنم.خیلی کم پیش میاد همچین کاری نکنم اونم مگر این که جایی شنیده باشمش و خوشم اومده باشه. 

خلاصه از 12 مهر هر آهنگی اومد بیرون تا همین دیشب، هیییییییچ کدومش نه تنها خوب نبود بلکه چرت و پرت و اراجیفی بیش نبود... خواننده های مسخره با شعرای مسخره تر از خودشون... با خودم گفتم همون بهتر که گوشمو خرج هر کسی نمیکنم. تازه همون خواننده های خاصی هم که گوش میدم باز فقط یه تعداد از آهنگاشونو گوش میدم. سبک افسرده حال و ناراحتی و شکست عشقیاشونو که گوش نمیدم... 

فقط خدا حلال کنه آهنگ دنیا از شهرام صولتی رو دانلود کردم که اونم هنوز فرصت نکردم گوش کنم خخخخخ.... 

ولی بازم اوف بر موسیقی این مملکت. آدم آهنگ خارجی نیستم، آدمی نیستم که فقط همش سنتی و شجریان گوش کنم اما متن برام مهمه و مزخرفات جایی ندارن برام.

کاش مردم هم سلیقشونو ارتقا بدن و هر چیزی گوش نکنن تا هر بشر دو پایی خودشو خواننده ندونه. حالا فارق از متن، والا خیلیاشون حتی صدای قشنگی هم ندارن.... نمیدونم چی باعث میشه ملت بهشون اهمیت بدن.... 

خلاصه که اوضاع خیلی خرابه... امیدوارم همه چیز بهتر بشه حتی سلیقه مردم 

درسته هر کس یه سلیقه ای داره اما آهنگی که از اول تا آخرش فقط فحش ناموس و استعمال حرفای رکیکه یا فقط از فاز پارتی و حال و احوالات اندر نوشیدن شراب و حرکات مستهجنی که اون وسطا رخ میده میگن، به نظرم نمیتونه سلیقه ی یه آدم سالم العقل و نرمال باشه... 

باید کلا به حال طرز فکرامون یه فکری بشه.... 


ما همه، هم خوب و هم بد،

هم خیر و هم شر هستیم

و اگر شما هیچ ناپاکی و پلیدی در خودتان نمی بینید،

دلیلش آن است که خوب به خودتان نگاه نکرده اید


((استنلی کوبریک))