ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

7

خلی زود وارد سال 95 شدیم...واقعا به سرعت برق و باد گذشت...

من واقعا خودم نفهمیدم چجوری توپ در کردن و سال جدید شروع شد بس که ذهنم مشغول بود..

توی یه هفته ی گذشته خیلی دپ بودم ...الآنم کسلم و هیچی حالیم نیس و حال و روزمم مشخص نیس..

دلم یه مردن جانانه میخواد...مرگ...از نوع ابدییییییییییش...دلم میخواد عکس العمل خیلیا رو ببینم...

نمیدونم خدا اون لحظه اجازه ی دیدن این صحنه رو بهم میده یا نه...

تنها چیزی که الان میدونم اینه که دیگه نمیخوام زنده باشم...دیگه نه...

دلخوش کردن خودم دیگه کافیه...وقتی که واقعیت با اون چیزی که توی ذهن من هست متفاوته،دیگه کافیه

لعنت به این زندگی....

ل ع ن ت...

نظرات 2 + ارسال نظر
هما جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 22:11 http://http://daysmylife.blogsky.com/

ایشالا با یه تصمیم درست از این 2 راهی که گفتی در میای عزیزم
:)

آره به امید خدا

somaye چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 15:56

سلام
وبلاگ جذابی دارید, راستش نوع نوشتارتون خیلی به نوع نوشتار من نزدیک هست, یک نکته بگم؟... سال جدید با اتفاقای جدید همراه, من وبلاگ های زیادی دیدم همه به دنبال یک گمشده هستند, یکی به دنبال خودش, یکی به دنبال یک هم صحبت, یکی به دنبال رسیدن به بندگی خدای خودش, یکی به دنبال دوست, یکی به دنبال همسر.... که معمولا این آخری یک جوریه.... همه از چیزهایی صحبت می کنند که در جمع معمولا نمی تونن بگن, یک جورایی درد دل می کنن, خلاء روحی خودشون رو پر می کنند. راستی یادم رفت بگم من هم, هم اسم شما هستم. به نظرم اسم خوب و پر معنایی هستش, البته من خودم هم خیلی وقت نیست که متوجه معنای خوبش شدم.
زیاد به خودتون سخت نگیرید, هنوز خیلی فرصتها هست که شما باید به دست بیارید و اون ها رو تجربه کنید, اونی که همه به دنبالش هستن آرامش, هر کس به یک نوعی اون رو کسب می کند, مطمئن باشید هنوز وقت رسیدن به اون چیزی که به دنبالش هستید نرسیده, وگرنه خدا بهترینش رو به شما هدیه می داد..... سال نو با لحظاتی نو رو برای شما آرزو مندم

سلام...از این که هم اسم هستیم خوشحالم و بابت نظرتونم ممنونم ...
دقیقا حرف شما درسته... به وقتش هر اتفاقی که خدا بخواد میوفته و هیچکس و هیچ چیز نمیتونه مانعش بشه
امیدوارم شما هم سال خیلی خوبی داشته باشین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.