ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

77

بــعد از مــرگم

بـه جـای نـــماز وحـشت

بـرایم نـــماز بـــــاران بــخوانید

مـی خواهم اولـین شـب تـــــنهایی ام را

بـا لالایــی بــــاران

بـه خـواب ابــدی روم ...

 

((محمد شیرین زاده))


 کاری به مرگ و میر و این چیزا ندارم اما خوابیدن با صدای بارون و بیدار شدن با این صدا یه چیز دیگست

یه حالی توو مایه های صدای دلنواز یاره ....آخ آخ آخ آخ

خلاصه که خیلی خوبه .خدا رو شکر که میشنویم 

صداهای قشنگ و دلپذیر رو میشنویم و درک میکنیم 

و کلا خدا رو شکر بابت هر چیزی که هست و داریم 

قدر بدونیم تک تکشون حسااااااابی

حس میکنم دی ماه داره خیلی طول میکشه... 

اوف امان از این سرما... .

فقط پاییز عشقهههههه 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش جمعه 21 دی 1397 ساعت 23:30 http://mnevesht.blogsky.com


این آهنگ قشنگ پس زمینه از کیه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.