ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

78

میتونم با تمام وجودم بگم سرما خوردگی بیخود ترین مریضی دنیاست... 

این که گلو بسوزه و درد بگیره این که بینی لبریز و سرریز باشه چه درس عبرتی میتونه باشه؟ 

حالا باز کلیه و قلب و کبد درد بگیرن خراب بشن از اون بابت مریض بشی میفهمی به خاطر استرس و غذاهای چرب و عدم فعالیت به این روز افتادی اما وقتی همیشه خودتو گرم میپوشونی مراقب خورد و خوراکتی نشستی یه گوشه کار به کسی نداری، این ویروس لعنتی چیه توو هوا پخشه میاد گریبانتو میگیره؟ 

اصن آدمو عصبی میکنه این بیماری مزخرف. . اه اه اه.. .

کاش زود خوب بشم.. .از زمستون بیزارم فقط اسفندش خوبه خخخخ 

زمستون مسخره ی مریضی آور .. بمیر 

######################### 

تو برای من

تعریف زندگی بودی

من برای تو

یک نردبان بلند!

گاهی ارتقاع،

پست ترین جای زمین است...

جایی که تو ایستاده ای.

 

((فهیمه صفاریه))

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 23:09

مایعات زیاد بخور
استراحت بکن و خودت رو خسته نکن
از میوه های دارای ویتامین سی بخور و قرص سرما خوردگی هر 8 ساعت زود خوب میشی
@shahin_khan تلگرام

ممنون از این همه تجویز...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.