ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

3

اواسط بهمنیم و داره اتفاقای عجیبی واسه من میوفته 

خدا رو شکر...همین یعنی خدا هنوزم حواسش بهم هست 

این ترم باز خواستم مثل آدم از اولش درس بخونم اما حادثه ای رخ داد

 که مجبورم بیشتر استراحت کنم و کمتر درس بخونم...

اینم خواست خدا بوده دیگههههههه 

دوس دارم برف بیاد اینجا..اما حتی از نم نم بارونم خبری نیست...

دلم هوای دو نفره ی مشت میخواداااااا از اون خوبااااااااااااااا

دو هفته ی دیگه هم میشه ولنتاین و خیلیا توی وبلاگاشون یا توی فیسبوک یا اینستاگرام میترکونن 

ما هم کماکان گرد جهان میگردیم 

البته من منتظرم سپندارمذگان یه خبری بشه ...ببینیم چی میشه 

آخر خدا با  این یه موردم مثل همه ی موردای دیگه با دلم راه میاد یا نه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
تبسم چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 22:22 http://tabasomshadi.blogsky.com

ایشالله زندگیت پر از شادی و لبخند عزیزم :***
خوشبخت بشی خانمی :)****

ممنونم عزیزم همچنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.