ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

4

اسفند خیلی بی سر و صدا اومد...

آروم تر از همیشه داره میره...این یعنی یه سال دیگه هم گذشت...

خیلی چیزا یاد گرفتم...تجربه های عمیقی به دست آوردم...

شادی و غم توی زندگیم جریان داشت.. خدا رو شکر 

امسال واقعا برام سال عجیبی بود...خیلی اتفاقا افتاد...

خیلی حسا رو درک کردم... اگه هیچ کدوم از این کارا رو نمیکردم شاید در آینده هیییییچ تجربه ای نداشتم که در اختیار بچم بذارم

به زودی نیمه ی دوم اسفند میاد و کم کم این سال با همه ی خاطره هاش به تاریخ میپیونده و این لحظه ها دیگه تکرار نمیشه...

نمیدونم خوشحال باشم  یا ناراحت  اما اینو میدونم که روزای خیلی خوبی توی راهن ...به امید خدا 

امیدوارم این روزای نهایی سال 94 به خوبی بگذرن...امیدوارم خدا توی سال جدید مثل همیشه همرام باشه...

منتظر سال زیبای 95 هستم ...سالی سرشار از خوشی و کامیابی ....


کاشکی می فهمیدیم رسیدن مهم نیست

موندن مهمه

مراقبت کردن مهمه 

تویی که به خواستت رسیدی!

مراقبش باش 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.