ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

9

نپرس ،هیچ نپرس از دلم...


همین "چه خبر؟"....

همین "چه می کنی این روزها..؟"...

سوال بدی است....! 


اگه خدا بخواد اردیبهشت از راه رسییییییییید 

خدا رو شکر...سال یه تکونی به خودش داد و از این کرختی عید در اومد ...

ولی من یکم هنوز کسلم...البته اطرافم بی روح نباشه بهتر میشم..مثلا همین فروردین بدجور حالمو گرفته بودااااا

حالا امیدوارم بهتر بشم 

از هفته ی بعد امتحانای میان ترم شروع میشن...

دوسشون ندارم 

تحقیقم دارم ووویییی که گذاشتمش واسه دقیقه ی نود و این بزرگترین اشتباه منه...

قول میدم زودی انجامش بدم...قول قول 

چقد حس تابستون دارم ...هندونههههههههههههه...کولررررررررر...رماااااااااااان...خواااااااااااااب...گشت و تفرییییییییح

واااااااااهاهاهاهاییییییییییییی

عه شلیل یادم رفت..باشگاهم همینطور...کلاس واسه آزمونای وکالتم....

همیشه پای یک درس و امتحان درمیان است...نمیذارن راحت باشیم که....والا

خلاصه کنم این پستمو...خستم آقا جان...خستم...یکی بفهمه پلیییییییییز 


پ.ن: صرفا اومده بودم قالب و آهنگ عوض کنم..یهو دلم کشید یه چیزی هم بنویسم...

نظرات 1 + ارسال نظر
somaye شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 15:34

آدم چه زود پیر مى شود وقتى احساسش اضافه تر از درک آدمهاست " امیر وجود "

..........................................................

سلام, و ما نیز هیچ نموگوییم....

.........................................................

گر مرد رهی میان خون باید رفت

وز پای فتاده سرنگون باید رفت

تو پای به راه در نه و هیچ مپرس

خود راه بگویدت که چون باید رفت

" عطار نیشابوری "

سلام خوش اومدی مثل همیشه به این دلکده..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.