ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

13

خرداد خیلی زودتر از اون چیزی که فکر میکردم تموم شد...خدا رو شکر

فردا آخرین امتحان دوران تحصیلمه...وای که بعدش راحت میشم ...بازم خدا رو شکر 

حس و حالم خیلی عوض شده...اصن حسابی یه جور دیگه شدم...تغییرات عجیبی دامنمو گرفته که از این بابت خیلی خوشحالم

فقط هوا گرم  شده و ماه رمضونم که آخراشه...

واقعا ماه رمضونو یکی از موانع سنگین تفریح میدونم...آدم هیچ جا نمیتونه بره...همه جا بعد از اذون باز میشن

منم که قبل از 9:30 باید خونه باشم....پس بلکل منتفی میشه ...

ایشالا از 19 تیر میریم میترکونییییییییییییم  

ببینیم تابستون واسمون چه سوغاتی خوبی قراره بیاره ؟

امیدوارم واسه همه فصل خیلی خوبی باشه 

از فردا دیگه رمان خوندن و مجله خوندن و خوش گذرونی شروع میشهههههههههه هورااااااااااا 

پیش به سمت زندگی واقعی.....

چیه خودمونو معطل درس کردیم؟ والا ! 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.