ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

23

امشب حالم خوب نیست

بغض دارم... دلم گرفته... شایدم نگرفته... اما ای کاش خیلی از اتفاقا نمیوفتاد... ای کاش خدا کسی رو توی زندگیم نمیذاشت که حالا هم بخواد ببرتش... گیجم از دست خدا... خب قربونت برم چه کاریه آخه؟! توو تقدیر هم نیستیم، واسه چی ما رو با هم آشنا میکنی؟! بعدم مهرشو میندازی به دل و جونمون بعدشم کلی چیزا قراره یاد بگیریم از این زندگی اونم با این آدم، بعدم ورش میداری میری؟! چرااااا؟ 

دقیقا قصدت چیه که من درک نمیکنم؟!

خب حداقل به دل و احساسی که خودت دادی رحم کن... والا... اصن یه جوری برخورد میکنه انگار یه خدای دیگه مارو آفریده حالا واسه این که حال اون خدا رو بگیره هی اذیتمون میکنه. هی میخواد بگه من قدرتم بیشتره من بیشتر بلدم عاشقا رو به عشقشون نرسونم... باشه بابا فهمیدیم بیخیال شو دیگه جون هر کی که دوسش داری.... یه بارم برسون ببین چقد کیف داره... یه بارم یکیو به خواسته ی قلبیش برسون ببین چقد شکرتو به جا میاره ...ببین چقد خوشحالش میکنی ببین چقد ثواب داره خخخخ والا... 

البته بازم شکرت ولی تو رو خدا اگه میخوای کسی رو باز ورداری بیاری یه هماهنگی بکن که موندگار نیس یا قربون دستت خودت موندگارش کن... هی نگم دیگه... دستت درد نکنه خدا جونم 


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 06:17 http://whensunshines.blogsky.com

چرا وبلاگتو زودتر پیدا نکردم!
:(

نمیدونم والا

مریم دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 06:10 http://whensunshines.blogsky.com

یه ماه ازین پست نوشتن گذشته.
اومدم بگم، روزای دلتنگی میگذرن.
درست میشه

اوهوم

Baran شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 23:06 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام بر شما سمیه بانو

سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.