ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

26

آبان اومد... 

بچه ی وسط خانواده ی پاییز

همون قدر ساکت... همون قدر پخته... همون قدر توو دل برو.. همون قدر حامی و تکیه گاه... همون قدر امن.... 

آبان جان کاش میدیدی چقد بهت برچسبای خوب زدم... کاش میدیدی و یکم ذوق میکردی و اون دل گرفتت باز میشد واسه همیشه... 

آبان با کوله باری از خوشی و خوشبختی اومد تا بگه، دنیا همیشه در گذره... تا بگه: دائما یکسان نباشد حال دوران،  غم مخور

اومده تا هوامونو آماده کنه واسه یه عالمه عاشقی.. حالمونو دگرگون کنه واسه تحولات تازه... 

آبان ماه خوبیه... مث متولدینش مظلومه اما یکمم حق به جانب تر از مهر و آذره... اصن نمیدونم شایدم خیلی پرروئه.... 

( چقد یهویی تغییر موضع دادم خخخخ)  

خلاصه این که ماه جدید شروع شد. امیدوارم واسه هممون لحظه های خیلی خوش رقم بخورن... 

الهی آمین 

نظرات 3 + ارسال نظر
... چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 16:35 http://darrahgozarebad.blogsky.com/

سلام سمیه خانوم
منم پاییزی ام البته بچه اول پاییز!

ممنون از حضورت

اما من بچه ی آذرم...

لیلی دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 19:09

پاییز دوست داری؟
اتفاقا همین امروز سایتی طراحی کردم که تم پاییز
با این اهنگ شما خیلی میخونه

مرسییییییی

مهر-بانو دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 17:09 http://yadnevesht-matin.blogsky.com/

خیلی زیباست
پیجتون حس خوبی بهم داد

خدا رو شکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.