ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

27

چه حسی داره وقتی نفر آخر زندگی کسی باشی که نفر اول زندگیته؟  

چرا این اتفاقا باید بیوفته؟  چرا واقعا؟  

هر گناهی هم مرتکب شده باشی، تجربه ی بی توجهی و بی اهمیتی بدترین تنبیه زندگیت میتونه باشه... 

بعضی وقتا دیگه نمیدونم چی بگم

درمورد حس و حالم هیچ حرفی برای توضیح دادن ندارم... واسه توصیفش هیچ کلمه ای نیست... 

فقط میدونم که نامردیه... یه سری اتفاقا و حرفا اوج نامردیه... اوج بی عدالتیه...

 ته زندگیم نمیدونم چی میشه اما دلم میخواد برم ژاپن.... 

شبکه ی من و تو داشت حیات وحش ژاپن رو نشون میداد، خیلی خوشم اومد... از طبیعتش ازآدماش از آرامشش واز نظمی که توش حاکمه و باعث شده بشه پیشرفته ترین کشور دنیا... 

دلم آرامش طبیعی میخواد. حاضرم بدون هیچ عشقی و بدون هییییچ آدمی برم توی یکی از جزایراش زندگی کنم اما فقط به آرامش خیال برسم... نمیخوام کسی نفر اول زندگیم باشه حتی دیگه نمیخوام نفر اول زندگی کسی باشم... دیگه کلا زندگی بسه... 

وقتی داشت نشون میداد چقد بکر و آرومه اونجا،  با خودم گفتم شاید واقعا بهشت اینه... پاداش کارای خوب آدما اینجاست... اونا هم لابد خوبن که خدا بهشون همچین سرزمینی داده... اما ما لابد خیلی بدیم که مدام داریم درگیر نامردی و بی معرفتی میشیم و روز به روز هم داره شدت میگیره.... 

آخ که چقد ناراحتم... 

کاش دل و احساسم میمرد.. کاش یه فراموشی اساسی میگرفتم که هیچی و هیچکس یادم نیاد که از این به بعد نسبت به بی رحمیای کسایی که دوسشون دارم هیچ عکس العملی نشون ندم... 

هی ژاپن

هی ژاپن... 

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیدار سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 23:20 http://aseman97.blogsky.com

ولی اونا هم همه چیز تموم نیستن
غم دارن شاید تنهان آدم بد هم دارن
اینجا اما آدما قابل درک ترن واسه مایی که همیشهمی شناسیمشون
می تونیم ازشون متنفر باشیم
می تونیم عاشقشون باشیم
عشق وتنفر از آدمای که درکشون نمی کنی سخته

نه ژاپنو واسه این میخوام که از همه چیز دوره... میتونم تنهایی سر کنم... میتونم تحمل کنم اما غربت توی سرزمین خودت سخته... تنهایی و رنج کشیدن اینجا سخت تره... همدم خوب نداری همزبون خوب نداری.... اونجا حداقل توقع نداری کسی بفهمتت... محض این چیزا گفتم وگرنه بد و خوب همه جای دنیا هست...

beny20 جمعه 12 آبان 1396 ساعت 23:44 http://beny20.blogsky.com


بله‌ حسه سختیه ،
زندگی همینجوری خراب میشه ،
یه نفر که هیچ تجربه ای از رابطه نداشته ،
گیره یه آدم هفت خط میوفته ، و‌ بعد که جدا میشه ،
خودش هم یک هفت خطه .. و همینجور ادامه‌ پیدا می کنه ،

تا یکی از این هفت خط ها میره ژاپن ،
ژاپن رو هم خراب می‌ کنن لعنتیااا

نه هفت خط نیس... از رابطه چیزی سر درنمیاره و من عاشق همچین آدمی شدم... هفت خط نمیشم اتفاقا اگه یه روزی همه چیز تموم بشه، بدون شک از جنس مخالف خودم فاصله میگیرم حسابی... چون دیگه هیچکس به چشمم نمیاد... اما قول میدم ژاپنو خراب نکن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.