ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

28

امشب از خدا چی میخواین؟ 

الهی بشه هر چی که میخواین

توی این مدت دلتون چی خواسته که نشده؟ 

الهی بشه هر چی که دل قشنگتون خواسته

امشب تصمیم گرفتم واسه همه، آرزو کنم که براشون بشه

هر چی که هست هر چی که ته دلشون به خاطرش لرزیده و خدا رو صدا زدن

میخوام فقط بخوام واسه بقیه بشه... حتی اگه با برآورده شدن آرزوهای یه عده،  خودم یه سری چیزا یا یه سری آدما رو از دست بدم.... فدای سرتون.. شماها برسین،  من پیشکش

بعضی وقتا دلم میخواد این خواسته ها با بر آورده شدن پاااااااک بشن از کل هستی.... دوباره یه سری خواسته های نو بیان روو کار و کائنات و خدا با انرژی بیشتر وقت بذارن واسه برآورده کردن اینا.... حس میکنم خواسته ها دیگه کهنه و زنگار شدن... باید یکی یه دستی بکشه روی اینا تا حل بشن... 

ای کاش از همین امشب و به همین زودیا،  بشه هر چی که خواستین و میخواین... بشه و تموم بشه تا جا باز بشه واسه خواسته های تر و تازه.... 

یه نیروی عظیم میخواد واسه رفع این خواسته ها

همتون با هم یه انرژی مثبت بفرستین و تمااااااااام

مطمئنم که میشه.... دلتونم شاد میشه

خدا هم به رقص میاد... 

الهی آمین

غمتون کم....  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.