ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

29

دیشب تصمیم گرفتم که از فردا صبح یعنی از امروز زندگیمو از نو شروع کنم.... تکراریای بی خاصیتو بذارم کنار و روح و روانمو باهاشون خسته نکنم... 

داشتن شور و نشاط واسه ی ادامه ی زندگی خیلی مهمه و دلیلی نداره بخوام با کسی که هیچ اهمیتی به خودش و من نمیده، این شور و نشاط رو از خودم سلب کنم... زندگی مگه چقد طول میکشه؟  مگه چند وقت دیگه واقعا هممون هستیم؟ 

یکی زودتر یکی دیرتر عاقبت از این دنیا میریم و حسرت میمونه برامون 

این حرفا رو نمیخوام بزنم که ناراحتی ایجاد بشه اما سپری کردن زندگی با یه فرمول تازه خیلی کیف میده

گرچه ظاهراً هیچی عوض نشده اما توی فکر و ذهنم خیلی چیزا تغییر کردن... فک کم کافی باشه 

ایشالا از دو هفته ی دیگه هم ظاهرشو عوض میکنم یه دستی به روی زندگیم میکشم و یه نفس عمیق رو روانه ی راهش میکنم... 

همیییییین

پ. ن: دقت داشتین بیشتر تصمیماتم شب گرفته میشه؟  خخخ 

:) 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.