ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

35

بهمن شروع شده... 

دیگه داریم به اواخر سال نزدیک میشیم. 

ممکنه خیلی از کارامون مونده باشه یا عقب افتاده باشیم و یا حتی بیخالش شده باشیم.... 

چیزی نمونده که این هفته های پایانی به سرعت تموم بشن. به نظرم دست بجنبونیم و کارامونو زودتر راست و ریس کنیم

ایشالا که خدا قدرت مضاعف بده بهمون و واسه ی زندگی خودمونم که شده کم نذاریم..... 

من که دلم میخواد توی زندگیم معجزه رخ بده پس باید زمینه ی ایجاد معجزه رو با تلاش و کارام فراهم کنم تا همه چیز اونجوری که دلم میخواد پیش بره و اتفاق بیوفته.... شما هم تکون بخورین... قرار نیس هم زمان با خونه هامون تکون بخوریما... ما آدمیم اشیا نیستیم که واسه تر و تازه شدن روز و ماه مخصوص داشته باشیم... پس بکوشید تا رستگار شوید :) 

نمیدونم چرا از این حرفا زدم اما حس کردم شاید لازم باشه و شاید یکی به اینجور حرفا نیاز داشته باشه.... 

خلاصه ایطوریییییییی.... 

+++++++++++++++++++

ما با یک جمله به هم می رسیم. 

گوشه ی " دوستت دارم " را که بگیری،  درست از آغوش من سر در می آوری. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.