ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

38

فقط میتونم بگم دلم گرفته

دل تنگم

جلوی خودمو خیلی گرفتم اما عاقبت زدم زیر گریه

احساساته دیگه

نمیشه کاریش کرد... 

معجزه جون !رخ بده لطفا 

.....

دلتنگی و ناراحتی زده بالا

نمیشه جلوشو گرفت... البته صبح تا شبو میشه یه کاریش کرد چون مشغول درسم اما واسه بعدش... متاسفانه کاری ازم برنمیاد خب.... 

هی روزگار 

خدایا! ببین منو...  منتظرم 

++++++++++++++++++++

دردم

درد بارانی ست که

هر چه عاشقانه می بارد

کسی پنجره ای را

برای در آغوش کشیدنش

باز نمی کند ...


((محمد شیرین زاده))

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 22:42 http://hafthaflakblue.blogsky.com/

سلام برشما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.