ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

41

صبح تا حالا داره بارون میاد

خدا رو شکر... صدای بارون روی پشت بوم خونه از قشنگ ترین صداهاییه که من عاشقشم... 

کلی آرامش میده... کلی امید به زندگی... کلی حس خووووب

کلی نفس عمییییییق

با خودم قرار گذاشته بودم امروز برم کافه 

ولی نمیدونم چرا بیخیالش شدم... اصن یهو تصمیم گرفتم فروردین برم و سال جدیدمو با کافه شروع کنم... با حس خوش بودن در اوج تنهایی و در اوج خیال پردازی... 

شاید مسخره باشه اما فکرش راحتم نمیذاره خب... البته مسخره نیس چون حسم عجیبه... حسم پوچ و دم دستی نبوده... 

خلاصه این که کافه زیر بارون رو از دست دادم... 

عهههه تازه دارم میفهمم چقد بد کاری کردم نرفتم... نوچ حیف شدا....  

حالا ایشالا دوباره بارون بیاد بزنم بیرون... والا

++++++++++++++++++

من را اگر برای تنهایی ات بخواهی

خیانت کرده ای

برای با من تنها بودن

قدمی اگر برداری

دوستم داشته ای.


((سید محمد مرکبیان))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.