ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

44

اسفند از نیمه گذشت

اتفاقای عجیبی رخ داد

چیزایی گفتم و چیزایی شنیدم 

دیروز سوغاتی گیرم اومد

دوتا بسته اسمارتیز m&m 

مرسییییییییییییی... 

دلم میخواد روزگار همونجوری که دلم میخواد پیش بره

دلم میخواد خواست خدا با خواست قلبیم یکی باشه

دلم میخواد خدا توی دفتر زندگیم نوشته باشه، هر چی خودش بخواد... 

هی روزگار

هی زندگی

ای خدا جونم! هر کاری میکنی حکمته... 

وای خوابم میاد... خسته شدم

میرم بخوابم 

نظرات 2 + ارسال نظر
حوا سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 22:50 http://havayebiadam.blogsky.com

اسمارتیز هم خوبه بازم بهترازهیچیه منکه سوغاتیم روآدم بخشیدبه یکی دیگه

حوا سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 22:49 http://havayebiadam.blogsky.com

ازاینکه به وبلاگم سرزدید ممنونم امیدوارم بتونم به وبلاگتون سربزنم اگه این پسری بذاره چون تاگوشی دستم میبینه میخوادش. امیدوارم دوستای وبلاگی خوبی باشیم

ایشالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.