ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

45

سربازی خسته

تکیه بر تفنگ

در

آخرین دیده بانی

با یادی که میرود بر وزن سبُک باد

چشمی که خواب را می دزدد

و بعد انگشت...

که راهی جز

ماشه نمی یابد

سر

که میچکد...

از شلیکی داغ


((مریم رازی))

++++++++++++++++


برداشتم از این متن این بود که سربازه خوابش برده یهو بی هوا دستش رفته روو ماشه و تمام...  :( 

شما هم همین برداشتو کردین یا فکر میکنین از عمد خودکشی کرده؟  

در هر صورتش به نظرم سربازا گناه دارن... 

دوران سختی رو پشت سر میذارن اما فقط اونایی که عرضه دارن مرد میشن توی این مدت... اونایی که درس میگیرن از این سختی و یاد میگیرن با مشکلات و مسائلشون چطوری یه تنه کنار بیان و حلش کنن... 

ولی سراغ دارم پسرایی که بچه ننه بودن و رفتن سربازی و با هزارتا چرب زبونی هم این دو سالو عین هتل گذروندن و به خیال خودشون زرنگی کردن و تن به سختیاش ندادن و بعد از سربازی همون بچه ننه ی لش  و تنبل و بی خاصیت باقی موندن... نمیخوام بگم سربازی مردونگی میاره چون نمونشو گفتم اما ذات مردونگی داشته باشی، اون وقته که موفقی... چه با سربازی چه بدون سربازی... 

ولی کلا سربازایی که دو سال سختی رو با جون و دل میگذرونن و بزرگ میشن وسط سختیاش، اونا گناه دارن.... 

خدا همه این مدل آدما رو حفظ کنه

هر کی که وسط سختی ،توی هر سنی ،بزرگ شده و زندگی رو با تمام وجودش درک کرده... 

خدا همشونو در پناه خودش نگه داره... 

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 11:35 http://musicshz.blogsky.com

سلام
خیلی خوشحال شدم ک بهم سر زدین
چه وبلاگ قشنگی چه آهنگ زیبایی اصلا حالم خوب شد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.