ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

59

دلم میخواد فقط بشینم گریه کنم

چی شد که انقد تنها آفریده شدیم؟! 

چی شد که هیچکس نیس

حتی خود خدا هم گوش نمیده به حرفمون 

پس اون همه آیه و قرآن چی میگه؟ 

میگه بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را 

چی میگه صد بار اگرتوبه شکستی باز آ؟ 

کو پس؟؟؟؟!!!!!  

کو پس گوش شنوامون توی این دنیا؟ جفت از جنس خودمون که باعث آرامش بشه؟! 

کسی که مال ما نیس میاره کف زندگیمون بعد با کلی زجر ومصیبت میبره 

وسط اون همه دل بستن و عاشقی کردن

میاره میندازه توو دامنمون و هیچ چیز اون طرف، مشابه خواسته هایی که لیست کرده بودیم داده  بودیم دست خدا نیست اما عدل عاشق همین شاهکار خلقت میشیم... دل در گرو کسی میبندیم که نه مال ماست، نه دلش میخواد مال ما بشه، نه میره، نه موندگاری و اصول با هم بودنو بلده... واقعاً بعضی وقتا حس میکنم با یه انسان غار نشین و انسان اولیه در ارتباطم... 

ای خدا اگه کمر به نابودیمون بستی قربونت برم نیازی به این همه ادا و اصول نبود... یه سره نابود کن بره... 

زجر کش نکن 

من فقط آرامش میخوام

آرامش روح و فکر و قلب... میدونم تنهایی به هیچکدومش نمیرسم. با کسی که حس تنهایی رو هم در من بیشتر تقویت میکنه نمیشه به این چیزا رسید... یا بکش خلاصمون کن یا خودت اینو درستش کن یا واقعا اونی که باید بیادش رو بیار... 

کاری برات نداره ها... 

یه حرکتی لطفاً... یه معجزه ای لطفاً  


 

حرام است خواب راحت

در شهری

که چرخ روزگار

در خواب است


((علیرضا خسروی))

نظرات 2 + ارسال نظر
. چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 11:53 http://fidgety.blogsky.com

" جانا سخن از زبان ما می گویی" فقط در جریان باش منتظر خدا نمون کاری نمیکنه متاسفانه وگرنه اوضاع حال من شبیه اوضاع شما نبود پس قوی تر باش و برای خواسته هات به چنگ مشکات برو
موفق میشی

شایدم کاری کرد
کسی چه میدونه

beny20 دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 15:08 http://beny20.blogsky.com

حالم‌ خوب است ، این روزهایم را دوست دارم ..
دیدم عنوان وبلاگت اینه ،
خوشحال شدم حالتون خوبه ..

ولی خب از نوشته هاتون معلوم هست که نه ،
حالتون بد نیست ، اما خوبم نیست ،
یعنی دلت یه‌ تنوع ، یه حسه ناب یهویی می خواد ،
دلت یه خنده از ته دل واقعی می خواد ..

به‌ نظر من منتظر کسی نباش ،
چون این روزا همه دوس دارن درکشون کنی ، درک نمی کنن ،
راهش اینکه خودت دست به کار بشی واسه‌ خودت √


حرفتون کاملا درسته
موافقم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.