ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

60

فردا روز دختره

به جز یکی از دوستای مجازیم هیچکس بهم تبریک نگفت

نه خانواده

نه... 

من خودم خیلی وقته مرام و معرفت به پای دوست و رفیقو گذاشتم کنار 

چون همیشه توی همه ی مناسبتا اول من تبریک میگفتم پیام میدادم زنگ میزدم 

اما دیگه ترجیح دادم بیخیال بشم

از کسی هم توقع ندارم... ولی خب دله دیگه... یهو میخواد

یهو میگیره از یه عده... کاری نمیشه کرد... 

یه لحظه دلم هوس صدای قطره های بارون روی کولرکرد... دیدی وقتی بارون میاد تق تق میخوره به کولر صداش از راه کولر میرسه به گوشت؟! 

آخ چقد کیف داره پاییز و زمستون و هوای بارونی

الهی من بگردم واسه این دوتا فصل خوب و دوس داشتنی

حالا بماند که خودمم پاییزی هستم و عالیه و ازاین حرفا ولی واقعاً ارزش دارن نسبت به تابستون... 

والا توی ایران واسه ما تابستون هیچی جز گرما نداره

نه میشه رفت آب بازی کرد نه تفریحات سالم داریم. بیس چاری هم باید واسه خواسته ها و شغلمون درس بخونیم و در حال مطالعه باشیم. 

خدا رو شکر ولی این زندگی نشد... حجاب و گرما و بی تفریحی و بی شغلی و دردسر... 

چی بگم والا... 

امروز کلا دل گرفته هستم... راستشو بگم؟ 

خدایا اگه سقفو یهو روو سرم آوار نمیکنی یا یهو سکته نمیندازی به جونم تا راست و حسینی بگم چمه... 

آقا زندگی که دادی از هیچ لحاظ خوب نیس... 

دستت درد نکنه زحمت کشیدی واسمون ولی واقعاً به درد نمیخوره. یعنی هرجور حساب میکنم میبینم اصن جالب نیستااااا اصن... هر چی هم خودم دست به کار میشم باز یه جای لنگی داره... باز هر چی به خودت متوسل میشم و توکل میکنم یه چیزی کمه

خودتم میدونی به جون خودم میدونی باز به نظرم داری کوتاهی میکنی... خلاصه این نشد وض وروزگار واسمون ...

خلاص... 


سراغ یار میگیرم

به هر کس میرسم

اما

به خود اهسته می گویم

الهی بی خبر باشد...


((وحید قزوینی))

نظرات 3 + ارسال نظر
. دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 09:02 http://fidgety.blogsky.com

عجیب مملکتیه که روز " دختر " تبریک میگیم میگن نگاهتون جنسیت زده است ، تبریک نمیگیم خب "یقینا" کوتاهی بزرگی رخ داده
به هر حال چه با تبریک و چه بی تبریک امیدوارم حال دلتون خوب باشه و تو این زندگی وارونه اوضاع و احوالتون رو به سعادت

سپاس

علیرضا بوژمهرانی یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 10:29 http://amehrani.blogsky.com

سلام
اولا" روز گرامیداشت مقام و منزلت دختران رو خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم و آرزو دارم در هر کجای این کشور عزیز که هستین روزگارتون سرشار از شادی و سلامتی و موفقیت باشه.
ثانیا" از بابت نقدی که به مطلب بنده نوشتید سپاسگزارم. پاسخ مختصری عرض کردم.

با احترام

kilgh شنبه 23 تیر 1397 ساعت 23:03

سلام!
رسما هنوز روز دختر تموم نشده،
پس من هم علاوه بر اون یکی دوست مجازی ت بهت تبریک می گم روزت رو. و حداقل شد دو تا! بهتر شد!
به امید روزی که نخواهیم روز دختر رو یادآوری کنیم هر سال و به این بهانه تبریک بگیم و بعد یادمون بره تا سال بعد،
و اون قدر همه چی برابر باشه که هر روز روز انسان نام گذاری بشه. چه دختر چه پسر. فارغ از مرز جنسیت ها همه از زندگی شون لذت ببرند.

ممنون
لطف کردی

الهی آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.