ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

71

15 آبان و بارون پاییزی شیراز

زندگی رو همین چیزا قشنگش کرده وگرنه خالی از هر لطفیه... 

این روزا یه اتفاقایی رخ داده نمیدونم به این حال و هوام و حسم اهمیت بدم یا نه. نمیدونم جدی بگیرم یا نه.. .

ترجیح میدم بذارم ببینم مرور زمان چی میخواد... اعتماد یا عدم اعتماد .. 

خدا بزرگه ..بدون شک هیچی بی حکمت نیست و هر چی بشه حقه.. فقط خودش با خبره که قراره چی بشه و خودش بهتر میدونه چیکار کنه. .. منم دخالتی نمیکنم :) 

میسپرم دست خودش. . هر چه بادا باد ...

###########################################

لعنت

به تمام درهایی که

پشت آن نیستی …


((افشین صالحی))

نظرات 1 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 12:13 http://fidgety.blogsky.com

موافقم که زندگی رو همین چیزاش قشنگ کرده وگرنه لطفی نداره!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.