ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

73

بالاخره آذر عزیز اومد

ماه قشنگ و دوس داشتنی من رسییییید تا دلبریای پاییز بیشتر بشه

خدا رو شکر

دیروز تا حالا میخواستم پست بذارم و قالب عوض کنم اما فرصت نشد و امروز انجامش دادم. 

امروز توی راه وسط بلوار یه درخت پاییزی با یه باد شروع کرد به ریختن برگاش.. .و من تا حالا این صحنه رو از نزدیک ندیده بودم. از اول پاییز تا الآن هم واقعاً فرصت خیابون گردی و قدم زدن روی خش خش برگا رو نداشتم و البته تا یک هفته ی دیگه هم ندارم اما بازم در حال برگشتن به خونه پام به چنتا برگ پاییزی خورد و صداش حالمو خوش کرد

ولی توی خیابون خودمون برگای زردش تازه بودن ...لعنتیا

خلاصه اینجورییییی... لذت ببریم از پاییز و آذر

کم کنیم این همه گله و ناشکری رو... کم کنییییییم

++++++++++++++++++++++++++++

کسی‌ که‌ هرگز

شهامت نه‌ گفتن قاطعانه‌ را ندارد

نخواهد توانست‌

آری‌ گفتن مداوم‌ در زندگی را

تاب‌ آورد

ما می باید کامل‌ کنیم‌ یکدیگر را

نه‌ آن‌ که‌ همانند شویم‌

تو جبران‌ می‌کنی‌

کمبودهای‌ مرا

و آن‌جا که‌ تو تُند می‌روی‌

من‌ قدم‌ آهسته‌ می‌کنم‌


((مارگوت بیکل))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.