ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

81

باورم نمیشه 97 داره تموم میشه

سالی که عجیییییب بود و کلی اتفاق با خودش داشت. اتفاقای قشنگ و گاهی ناخوشایند... خلاصه که داره تموم میشه

حسی که به 98 دارم عجیبه. یه حس گرم و محکم. فکر میکنم 98 عین کیک شکلاتی گرم و تازه و خوشمزه باشه. همونقدر لذتبخش همونقدر دوس داشتنی.. .اصن از ترکیب 9با 8 خوشم میاد. به امید خدا واقعاً سال 98 میتونه یه سال پر انرژی و پر از گرمای شور و شوق و پر از دلخوشی و لذت و عشق باشه... ان شاءالله که همینطوره .. .

پیش به سمت 98 عزیز و محترم.... 

هممون امیدوارانه منتظر این سال خیلی خوب هستیم. با روی خوش و انرژی مضاعف و قدرت و مثبت نگری برید به استقبالش 

منم میام  :) 

به حق خدا که اتفاقای عالی برامون رخ بدن. معجزه پشت معجزه... خوشحالی و سلامتی پشت سر هم ردیییییف بشه واسمون. 

الهی آمین... 


گاهی باید از دیگران فاصله بگیری

اگر اهمیت دادند ارزشت را خواهی فهمید

و اگر اهمیتی ندادند

خواهی فهمید کجا ایستاده ای...!


((محمود دولت آبادی))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.