ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

82

امروز خسته بودم...

از صبح تا همین الآن خستم. جسمی نه.. .فقط روحی

خستم از بابت همه چیز حتی این زندگی 

بعضی وقتا یه سری فکرا مث خوره مغز منو میخوره و حالمو دگرگون میکنه .میدونم نباید اجازه بدم به این جور فکرا ولی خب نمیشه یهو خودشون میان

میدونین کلا از روانشناسا حرصم میگیره

مدام دارن نسخه میپیچن واسه ملت که توی رابطه اینجوری باش، اونجوری نباش ،اگر طرف مقابلت اونجوری نبود سریع بیا بیرون و از این حرفا .. نمیدونم حس میکنم کلا شرایط و روحیه و طرز فکر هیچکسو جز خودشون واسه این نسخه ها در نظر نمیگیرن .

مدام لیست میکنن یه سری چیزا رو پخشش میکنن که اگر خواستی با کسی باشی این لیست بلند بالا نباید توی وجودش باشه

شما کلاه خودتو بکن قاضی:توی این جامعه ی غم گرفته کی دیگه اون لیستو نداره ؟بعد تازه هر کسی عاقبت یه عیبی داره دیگه 

گل بی عیب خداست ... 

بعد جالبه وقتی یکی از اون عیبا رو میبینی میری پیش مشاور بهت میگه صبوری کن .عاقبت نفهمیدیم بیایم بیرون یا صبوری کنیم. . 

الله اعلم... 

ولی دلم گرفته که این حرفا رو زدم. هم از روانشناسا دلگیرم هم از بنده های خدا هم از خودم هم از زمان هم از روزگار.... هممون به طرز ناعادلانه ای پیچیدیم به هم که همو نابود کنیم .. کاش خدا پادرمیونی کنه . .واسه حالمون ،دلمون ،خواسته هامون و شرایط زندگیمون . ..

من واقعاً خستم .. عجیییییییب خستم ... خدا خودش کریمی کنه واسمون... 


از همه جا بوی مهر می آید،
از سمت تو بوی بی مهری …

نسترن وثوقی

نظرات 1 + ارسال نظر
kata جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 22:26 http://chapol.blogsky.com/

اره روانشناسا خیلی پرت و پرت میگن
ولی متاسفانه الان پام گیرشونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.