ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

85

این آخرین پست سال 97 هس...

خیلی خستم اما میخوام خستگیمو بذارم واسه 97 عزیز و با انرژی و پر قدرت و خوشحالی بپرم توو 98 ...به امید خدا

امیدوارم که سال 98 یکی از بهترین سالهای زندگی و عمرم باشه

دلم میخواد که توی این سال جدید به خواسته های قلبیم برسم و امیدوارم که خواست خدا با خواست از ته قلبم یکی باشه

الهی آمین 

سال نو همگی مبارک :) 

شاد باشید

خسته ام ،

مثل ساعتی زنگ خورده که هر صبح

با سرفه و خمیازه تو را به یاد من می اندازد.

با ده انگشتی ،

که فقط تو را آرزو می کند،

به این در و آن در می زنم

کهکشان

کوه،

دریا

همرنگ مسیرها و راههایی نیست که تو را برده اند.

جوری که درها و پنجره ها،

حتی درخت ها

دستشان به پسین های این دلتنگی نمی رسد.

این تنهایی ،

عجول تر از آنست که انگشت فرو کند

در چشمِ روزشمارهایی

که تو را با بادهای شبانه تخمین می زند.

تو دور از من

من دور از تو

خوش به حال دور دستها!


((سلبی ناز رستمی))

نظرات 1 + ارسال نظر
arash چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 23:09 http://mnevesht.blogsky.com

سلام سال نوتون مبارک. ایشالا همینطور باشه که میخوای

سلام سال نو شما هم مبارک
همینطور واسه شما خوب پیش بره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.