ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

90

موجوداتی هستیم که عادت میکنیم

یه عده عادت کردن رو خوب میدونن و دوس دارن 

یه عده میگن عادت باعث میشه ساکن و راکد بمونی و بعضا درجا بزنی... 

همین حالا داشتم فکر میکردم چقد عادت کردم به یه سری مسائل... 

به چیزایی که شاید اگر پای عشق و علاقه در میون نبود انقد راحت کنار نمیومدم باهاش... 

عادت کردم به ابراز احساسات یهویی و از ته دل نشنیدن... 

عادت کردم به نبودن و نداشتنش توی لحظه هام... 

نمیدونم اگر روزی ازش احساسات واقعی از ته دل ببینم چه عکس العملی نشون میدم اما دلم میخواد توی این مورد ناکام نمیرم... 

خلاصه این که عادت کردن میتونه هم خوب باشه هم بد... بستگی به موضوعت داره 

بستگی به خلق و خوی خودت داره 

بستگی به شرایط زندگی داره... 

بستگی داره چه طرز فکری داشته باشی... 

من با شرایط فعلیم میتونم بگم عادت کردن به خیلی چیزا از جمله نشنیدن یه سری حرفا از دهنش و نداشتنش توی زندگیم،فقط اشکمو درمیاره... 

روزگار غریبی شده... 

روزگار همیشه بر یک قرار نمی ماند

روز و شب دارد ،

روشنی دارد ،

تاریکی دارد ،

کم دارد ،

بیش دارد

دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده ،

تمام می شود بهار می آید ...


((محمود دولت آبادی))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.