ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

91

حالم خوب نیس... درونم خوش نیس

7 ساله که روبه راه نیستم... 

دلم گرفته، خستم، سعی میکنم شاد باشم و لحظه های کوچیک و خوش واسه خودم درست کنم اما عمیق خوشحال نیستم، عمیق دلخوش نیستم... عمیق حالم خوب نیس... 

خوب بودن حالم یه چیز سطحیه، موقته ...

کاش واقعاً زندگی تموم بشه، کاش این همه صبر و تحمل کردن توی هر زمینه ای به پایان برسه... 

خیلی خسته و کلافم... خیییییلی 

با میل خودمون نیومدیم این دنیا و کماکان هیچی هم با میلمون پیش نمیره... عجیبه

من که دیگه هیچی نمیخوام جز تموم شدن زندگیم... جز قطع شدن نفس کشیدنای وقت و بی وقت... جز از کار افتادن این قلب خسته...  جز به آرامش رسیدن ابدی هیچی نمیخوام... 

الهی که زودتر تموم شه...  :-( 

چه فایده،

زنی باشی

با موهایی " بلند " ؟

وقتی آن دستی

که باید به موهات برسد،

همیشه" کوتاه "است ...


((هستی دارایی))

نظرات 3 + ارسال نظر
marzieh یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 14:05 http://www.marzieh1991.blogfa.com

آآآآآآآآآآآخ که چقدر این پستت رو با تک تک سلولهام حسش کردم

s جمعه 17 خرداد 1398 ساعت 15:49

az yek jaii be bad na del mi dahi na del mibari

faghat khode khodete va yek donya lotfe khoda

zod asabany nemishi

mesle morore faslha faght dar jaryan ahval gozar khahee kard.
in donyaye kheylihast
faghat zendegi ra be rasme adab varagh mizanand.


mesle banoo parvin
mesle ostad shahriar
mesle banoo foroogh

رضا جمعه 17 خرداد 1398 ساعت 10:18 http://rezacplus.blogsky.com

دلیل این همه ناراحتی هر چه باشه نمیتونه تو رو از ادامه زندگی متوقف کنه.
همیشه در تلاش و تکاپو باش و از پیشرفتهای خیلی کوچک خودت لذت ببر.
تو تازه شیرازی هم هستی، نباید اینقدر زود قافیه رو ببازی.
ضعیف نباش لطفاً
البته یکی هم باید عین همین حرفها رو به خودم هم بگه.

آره اما آدمیزاد هر از گاهی نا امید میشه،خسته میشه نیاز به استراحت داره و چه بهتر اون استراحت، تموم شدن زندگیش باشه... ولی باشه امیدمو از دست نمیدم و تمام تلاشمو میکنم بهتر بشه حالم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.