ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

93

تابستون فصل سر زدن به هر سووووووو

به کوهستان،به جنگل مثل آهوووو

کسی این شعر قشنگ رو یادش هست؟ 

یه نوستالژی زیباااااا با کلی حال و هوای تابستونی و خوش گذرونی

من  همون موقع ها که پخش میشد عاشقش بودم 

حس خوبی بهم دست میداد... خنکای هندونه و بوی خوبش میومد سراغم... 

خلاصه که تابستون شروع شده، الهی که روزای خیلی خوب و عالی در انتظارمون باشن

از اول امسال دعا میکردم که سالی به شیرینی کیک بستنی شکلاتی داشته باشم، روزای خوبی رو پشت سر گذاشتم اما حال بد زیاد داشتم

کاش روزام و لحظه هام شیرین بشن 

امیدوارم خدا نگاهشو روم متمرکز کنه

الهی آمین 

با خودمان می گوییم

" عادت می کنیم "

و با صراحت زیادی ، این جمله را تکرار می کنیم .

آن چیزی که هیچ کس نمی پرسد ،

این است که : " به چه قیمتی عادت می کنیم ؟"


((ژوزه ساراماگو))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.