ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

100

شده تا حالا دلتون بخواد زندگیتون تموم بشه؟ 

من دیگه واقعاً دلم میخواد همه چیز تموم بشه... دلم نمیخواد سال 99 رو ببینم... حتی پاییز 98 ...دلم میخواد از خیلی چیزا بگذرم و برم

خیلی دلم میخواد دیگه فقط خواب به خواب برم 


میخواهی دلتنگت نباشم

انگار که بخواهی شیروانی های "رشت" خیس نباشند!

انگار که بخواهی زمستان های "الموت" سرد نباشند!

انگار که بخواهی پاییزهای روستای چنار ِ "کاشان" زرد نباشند !!

دنیا اما

کاری به خواستن ِ هیچ کس ندارد،

من هم سال هاست میخواهم

کنارم باشی...


((لیلا کردبچه))

نظرات 2 + ارسال نظر
صبح پنج‌شنبه 21 شهریور 1398 ساعت 00:11

هر چیزی که برای شادیت میخواهد بگو تا در حد وسع برایت فراهم کنیم
مهم این است
تو هستی
من هستم
خورشید و زمین هست
مهربانی هست

صبح چهارشنبه 20 شهریور 1398 ساعت 14:37

واقعا این حرف دل یه دختر دوس داشتنیه؟
چرا؟
باش و به دنیا زندگی بیفزای
ما دوستت داریم
من دوستت دارم
خودت را دوست بدار

من شما رو نمیشناسم اما شما لطف دارین بهم...
به هر حال حرف دل منم دیگه همینه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.