ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

102

به نظرم زشت باشه که بخوام هر شب بیام اینجا و ازجنتلمنی آقای جان صحبت کنم و حرص بخورم که چرا مرد ایرانی نباید اینطوری باشه؟ 

نمیدونم شاید مرد جنتلمن ایرانی هم پیدا بشه ولی خب بر اساس تجارب و شواهد و از اونجایی که تمااااااام زنان ایران زمین مدااااااام ازمردشون مینالن ، من واقعاً نمیدونم زنه توقعش زیاده یا واقعاً مردش آدم به درد نخوریه یا کلا آدمای نالونی هستیم...

خلاصه که یکی مث جان خییییییلی کمه توی ایران... خعلی... خیلی هم نه... خعلی

اغراق و این حرفا رو قبول دارم یکی توی فیلم ترکی یکی فیلم هندی اماااااااااا مغرور و خودخواه بودن شدید و عمیییییییق مرد ایرانی رو هم موافقم اساسی.... یعنی هر چی بگم کم گفتم. خلاصه که مردای روزگار من! اگر اینجا رو میخونین بهتره یه فکری به حال خودتون بکنین. چون زنان سرزمینم بس که از مردشون عشق و علاقه نگرفتن افسرده و غمزده شدن. جامعه ی ناراحت امروز ما، به خاطر حال نا خوش خانومای کشورمونه... میگن زن شاد باشه محیط خونه شاده... زن تا یه حدی میتونه خودشو شاد نگه داره با یه سری کارای مورد علاقش اما یه مقداری از این شادی رو هم مرد باید براش فراهم کنه. از خانوماتون عشق و علاقه رو دریغ نکنین. از دوس دختراتون محبت و دوس داشتن رو نگیرین. البته منظورم زن لایق ودوس دختر خوب هست. میدونم هر کسی لیاقت عشق رو نداره ولی اگر میبینین کسی رو دارین که لایق بهترین هاست، براش کم نذارید.... 

به قول دکتر شیری( یه تکان )بدین به این سرزمین و حال و هواش

عشق و علاقه بپاشین به سر و صورت زندگیاتون 

به مردم این کشور لبخند و مهربونی بپاشین 

حال اطرافیانتون رو خوب کنین تا کم کم همه چیز درست بشه

تا خدا هم ببینه ما عاشقیم، مهربونیم و خیر خواه بقیه هستیم و روشو بهمون برگردونه... 

خدای خوب و مهربون! لطفاً خودت بهمون رحم کن تا همه چیز عالی بشه

الهی آمین 


قشلاق و ییلاق سرش نمی شود

به ما که رسید

اتراق کرد

تنهایی


((هاشم فتحعلی پور))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.