ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

105

نصف پاییز گذشت و هوای اینجا هنوز گرمه. 

البته شبا خنکه و خوبه و میشه حس کرد یکم پاییز اومده

پرتقالا هنوز سبزن، نارنگیا هنوز سبزن 

اما هر دو بوی خیلی خوبی دارن... همچین که میگیریشون توی دستت بوی خوششون مستت میکنه و میفهمی که پاییزه... 

دلم گرفته... دلتنگم... نمیدونم آینده چی میشه... دلم میخواد واقعاً یکی پیدا بشه فقط از آینده راستشو بگه و من خوشحال بشم و دلم گرم بشه و واقعاً اون اتفاقا هم رخ بدن. البته فقط اتفاق خوب رخ بده... 

دلم واسه بیرون رفتن توی عصر پاییز تنگ شده... 

هنوز دارم واسه آزمون وکالت میخونم و به شدت خستم از درس خوندن اما حتماً باید تموم کنم و پشت سر بذارم این روزا رو... 

ان شاءالله این فرصت باقی مونده رو با قدرت و تمرکز میخونم که به امید خدا قبول بشم و یکم حالم رو به راه بشه... الهی آمین... 

ای خدا خودت کمک کن بهم!  لطفاً... 


دوستان من کجا هستند؟

روزهاشان پرتقالی باد!


((سهراب سپهری))

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رینی دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 22:33 http://reyni.blogsky.com/

اینجا هم ظهراش گرم میشه ولی شبا خنکه...
اوایل پاییز هوا خوب پاییزی شده بود ولی الان دوباره یکم گرم شده.
ولی خدا کنه شب یلدا بارون بیاد

کاش همه ی روزای پاییز بارونی باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.