ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

115

امروز رفتم دوباره رمان خریدم. به اسم بهبود... 

هر وقت که تمومش کنم درموردش توضیح میدم.. 

امسال زمستون ناقلا زود اومد... خیلی زووووود. 

اصن نفهمیدیم چی شد یهو گفتن 1 دی شده... 

هی روزگار

امیدوارم واقعاً بقیه ی روزا عالی پیش برن. اتفاقای هیجان انگیز و بی نظیر و عااااالی رخ بدن و یه دل سیر خوشحالی کنم... 

حرف خاصی ندارم این روزا... 


آخـــرش روٖزی بــهــارِ خنٖده هامان می رســد


پس بیا با عشق، فصلِ بغضمان را رد کنیم


((قیصر امین پور))

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 14:47 http://purelove67.blogsky.com

این کامنت برای مطلب 106 هست چون امکان ثبت نظر وجودنداشت
چقدر قشنگ گفتین و درک زیبایی از این قضیه نشون دادینش
اون آدمی که حالش خوب نیس دقیقا دوس داره تو براش وقت بزاری
خیلی فرقه بین آدمی که تو وقت خالیش میاد سراغت با ادمی که وقتشو به خاطر تو خالی میکنه

درسته
ممنون از نظرتون

masoud سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 14:17 http://purelove67.blogsky.com

سلام
وب زیبایی دارین
چقدر خوبه که اهل کتاب هستید
برای خوندن نظرتون در مورد کتاب برمیگردم

سلام
ممنون که به وب من سر زدین
واقعاً کتاب خوندن رو دوس دارم البته به جز کتاب درسی...
واقعاً کتاب خیلی روحیه ی آدمو عوض میکنه و درک کردن یه سری مسائل راحت تر میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.