ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

116

از 8 آذر دارم فیلم خارجی دانلود میکنم.این سه ماه اینترنتی که گرفتیم حجمش خیلی زیاد بود و باعث شد من خیلی فیلمایی که تا حالا ندیده بودم ببینم و خیلی چیزا رو بهتر متوجه بشم.

فیلم سوخته یا burnt وقتی دانلودش کردم خیلی کیف کردم.تازه با بردلی کوپر آشنا شدم .توی فیلم حتی با نگاه عاشقانه هم آشنا شدم.متوجه شدم عشق و علاقه باید چطوری باشه.

بعد از اون فیلمای دیگه ای دیدم که بیشتر موضوع درام و عاشقانه داشتن و البته این مدت با هر فیلم و سکانس عاشقانه ای تا دلتدون بخواد گریه کردم بغض کردم اشک ریختم 

حالا اینا همش به کنار بردلی لعنتی هم به کنار.یه پیج اصلی توی اینستا نداره همش فن پیجه...مگه آدم چقد میتونه از دنیای مجازی دور بمونه ...خلاصه دلمونو برده حسابی...

اما تنها چیزی که خیلی خوب با تمام وجودم متوجه شدم اینه که عشق و علاقه حتما باید دو طرفه باشه...حتما باید خواهان همدیگه باشن.با تمام وجود عشق بورزن به همدیگه...خالصانه...عمیق و پاک....

الهی که نصیبمون بشه ...از اون نگاه بردلی وار 

الآنم داره فیلم دیگه ای دانلود میشه.

ولی خدایی خوشحالم بابت این که وقت دارم که فیلم دانلود میکنم و فیلم میبینم و رمان میخرم و تجربه های مختلفی کسب میکنم.

خدا رو شکر...


به نجوایی صدایم کن

بدان آغوش من باز است...

(سهراب سپهری )

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود شنبه 7 دی 1398 ساعت 10:00 https://purelove67.blogsky.com/

سلام
اهل سریال هم هستی
چی میبینی؟

سریال نه اما تازگیا به فیلم خارجی علاقه مند شدم. فیلم سوخته، کارآموز، اتاق، شهر های کاغذی فیلمایی بودن که تا امروز دیدم. کارآموز خیلی قشنگه پیشنهادش میکنم ببینین. فیلمای دیگه ای هم توی لیستم گذاشتم که در اولین فرصت با شارژ مجدد حجم اینترنت باید دانلود کنم و ببینم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.