ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

119

دیشب یه خوابی دیدم که واقعاً هیچوقت فکرشم نمیکردم همچین چیزی ببینم 

اصن از یادآوریشم دهنم باز میمونه از تعجب و از خوشحالی درونم پر از شوق میشه و به وجد میام. 

کاش وقتی خواب یکیو میدیدیم اونم همون موقع خوابمونو میدید حتی اگر غریبه بود. بعد به فکر فرو میرفت و تلاش میکرد دنبالمون بگرده بعد پیدامون میکرد و با هم درمورد خوابمون حرف میزدیم... آخ چقد خوب میشدااااااا.. اون وقت خیلی چیزا حسرت نمیشد... خیلی چیزا باهامون دفن نمیشد... 

ای خدا یکم آپشنای خلقتتو بیشتر کن قدرتامونو بیشتر کن بتونیم به چیزا یا کسایی که میخوایم برسیم حتی در حد چند ساعت صحبت کردن و خوش و بش... ای روزگار

آخه اصن خواب دیشبم انقد به واقعیت نزدیک بود که من کامل میتونستم همه چیزو متوجه بشم و حس بی نظیری بود... آقااااااا من خواب دیشبمو میخواااااااااااام... اون آدم توو خوابمم میخوام 

هی من میگم مردای خارجی بهتر از ایرانیا هستن هی هیچکس باور نمیکنه. البته فقط بعضی مردایی که فیلادلفیا به دنیا اومدن منظورمه... ولی خارجی حساب میشن دیگه... خوابمم تایید میکنه اینو.... 

هی روزگار... 

شباتون پر از خوابای قشنگ... 


روشن تـــــرین تلألو مــن در سپیده‌ای


شوری مسیح گونه به صبحم دمیده‌ای


((علی فرزانه موحد))

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 28 دی 1398 ساعت 20:24 http://eshqh.blogsky.com/

هر چی دیدی برآورده بشه برات البته به صلاحت باشه

برآورده که نمیشه چون جزء محالاته
مثلا فکر کن من یه بازیگر خارجی رو از نزدیک ببینم و ادامه ی ماجرا....
نشدنی ترین اتفاق ممکنه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.